Tuesday, December 23, 2008

alkisah suatu cerita...

Mereka mengenali diriku melalui seorang rakan seperjuangan ku di matrix,DJ.ketika itu mereka sedang sibukmengendalikan program MOTIVASI MUZIK bersama Yazid(SEARCH). dan termaktub ketika itu aku lah PAdie orang. terkejut?? sudah tentu..tak pernah terlintas langsung aku untuk menjadi PA..dan lagi terkejut+terkedu,aku join muzik rock!

Secara tak langsung aku telah mengorbankan diriku serta masa ku untuk mengendalikan band ini.

Mengapa??

Aku ade motifku tersendiri..



Bermula la al kisah aku menjadi PA bagi band ini.

Tanggal 26hb November 2008 telah bersepakat 5 orang pemuda bagi menubuhkan sebuah kumpulan muzik yang berentak rock. band ini terdiri daripada 5 orang ahli yang rata-rata nya berasal dari jasin Melaka.

Lee,Pojie,khuzaif,epy dan rosli~~

5 orang anak muda ini sangat meminati muzik rock.walaupun mereka ini hanya berumur sekitar 25-16 tahun,tetapi kerana minat yang mendalam dan dorongan dari keluarga mereka telah menubuhkan sebuah kumpulan muzik rock. Band ini juga telah dikenali disekitar dun jasin..insyaALLAh,berkat usaha mereka,berkembanglah kumpulan muzik rock ini suatu hari nanti..Mereka ini bukan sahaja membuat lagu,bermain alat muzik malah telah dijemput di majlis-majlis keraian juga..mereka juga ada menubuhkan kelas muzik bagi mereka yang memerlukan pengetahuan yang meluas dalam bidang muzik.bermain alat muzik secara professional juga turut diajar di dalam kelas tersebut..malah mendapat bimbingan yang berterusan dari Yazid (SEARCH).

Ketika di pantai puteri


DJ,nur,pojie n lee


Pengerusi belia 4B kaw.Jasin,Lee,Yazid(SEARCH)

Yazid ketika memberi motivasi nya kepada peserta

Peserta bersama ahli kumpulan KEJORA

Yazid bersama crew-crew yang terlibat dalam program motivasi muzik..

~~ini adelah gambar2 yang sempat di snap n grab oleh ku..


No comments: