Thursday, December 18, 2008

oh maisarah..


selama 2minggu aku kehilangan maisarah..merinduinya..amat2..sampai aku pun naek bingun.. ape yang aku buat semua tak menjadi..demam sehari..bukan aku saja..die pon same..alhamdulillah..sekembalinya aku dari melaka petang tadi aku terus menuju ke damansara..YA ALLAH!!gembira tak terkata..aku terpana..die terus menuju ke arah ku sambil memanggil2 nama ku..rindunyaaa!!!

inilah gambarnya..


seorang kanak-kanak merangkap anak sedare aku yang sangat2 aku sayangi tambahan pula aku yang menjaga nya sepanjang aku bercuti semester ini..sikecil ini bernama PUTERI LIYANA MAISARAH BTE MEGAT KAMIL AZMAN..panjangkan?hehe..nak buat macam mana..aku sangat merinduinye..tapi..esok aku terpaksa meninggalkan diri nya sekali lagi..YA ALLAH..berat nya dugaan..walaubagaimanapun aku tetap akan merinduinya..telipon setiap hari..hahahaha.. pape pon..die lah penghibur ketika diriku di dalam kesedihan..

sayanggggg maisarah!!!~

No comments: