Thursday, January 1, 2009

MORNINGMARE!!

semalam adelah majlis khatam quran bagi hero2 dan jaguh2 Megat Wah...
seharian berpenat lelah dan petangnye semua mengambil port masing2.aku nak jugak..tapi..maluuuu!memandangkan sepupu2 dan sedara2 laen ramai lelaki..lagilah malu..erm...aku wat keputusan tuk balik damansara..opah bising..aku wat dunno jer..tak larat nak buka mata..huhu..drive sendiri sebab abg aku pegi banting kejap.

sampai damansara,bersihkan diri n habiskan amal infradi..after isyak aku terus tumbang tak sedar diri..penat..tapi sempat gak msg dgn yunus..hehe..

pukul 1206pagi-aku terima panggilan dari seorang yang telah aku pinggirkan kerana sebab2 tertentu..besday die dah..aku lupe..aduh..seminggu kene bertahan tuh..celcom2..

then ak tido balik..

subuh kul 6pagi..

aku still keletihan..

sambung tido kul 8pagi..

then terjage kul 11.30pagi..
dasat urk anak dare..hahha..

tapi pe yang aku focuskan adelah mimpi aku pada kul 8-11.30pg..

"aku menjemput adq PEPIM-yunus kerumahku di damansara.then mamat ni plak die g invite semua la pelajar2 ntah mane2 agak nye(merapukan?)..kunun2nye nak lantik orang bace doa..then terfikirkan seseorang..pada mase yang sama budak tuh pun muncul.pelik..takkan yunus jemput die gak?erm..layan..aku pon call die..damn!!die tetap xmau angkat fon..maybe betol la die dah buang aku dari hidupnya tapi takkan nak mintak tolong bace doa pon xboleh..pe daa..

then,tetiba datang kawan2 ku bawa seorang perempuan yang mengaku kunun nya jgn ganggu BF nye.amboiii..geram gak..nape lak..then die tunjuk kan msg2 budak tuh kat aku.terkedu...terkesima..n semua ter la..mcm nak nangis pun ade..erm..aku pasrah..dah xde jodoh..die dah ade pengganti..

sedih?sudah tentu..aku terus melarikan diri dari majlis tuh..pegi ke daerah yang aku pon xtau..aku menangis dan terus menangis..kerana apa?kecewa..sudah tentu..amat sangat..sakit gila..selama ni aku ingat dia seperti diriku..menunggu dan berharap hubungan akan kembali terjalin selepas tamat belajar dan seterusnya ke peringkat yang terakhir..tapi..semuanya musnah..hanya aku seorang yang berharap..

then aku terus tersedar..."

ape maksud mimpi ni?
aku takot...takot kehilangan dan takot untuk berharap lagi...

2 comments:

Anonymous said...

org tua2 kata, mimpi tu maksud nya, haha..ceh..ske suki jeh..nice blog neway..

nurchan~~ said...

to hafizhassim: erm..scary r ngah kenyataan urk..erm...sedih..still berharap!damn!!!

~~TQvm!blog bidan terjun..hehehehe