Tuesday, January 6, 2009

tekad!!

entri kali ni aku sangat2 lah bersedih dan terharu..

sebelum bergerak ke bandung hari tu,aku dah tanam tekad yang aku takkan pandang ke belakang lagi..tapi selepas pulang,lain pula jadinya.aku semakin tak bersemangat.dugaan demi dugaan.mimpi demi mimpi.trauma aku dibuatnya..

kenapa?mengapa?bagaimana?

tadi dengan kekuatan yang sangat2 nipis,aku berseorangan di cafe edu..kawan2ku yang lain semua ade kelas.aku?tuang kelas.tawar sangat2.hambar.dan sekelip mata je aku menangis kat situ.dah tak malu pon.boleh dikatakan aku seorag yang agak malu tok menangis di khalayak ramai n yang tak dikenali.tapi tadi aku tewas.puas sudah aku tahan...

ku kumpulkan semangat yang rapuh.
akan ku bangkit dari segala permasalahat ku kali ini.
anything is my responsible.
this is my decision
thank you for those who always supporting me.
kata2 nasihat,gurauan,cacian,pelemah semangat akan ku garap semuanya untuk menjadikan diri ini kuat dan tabah semula.
hilangnya diriku bukan bererti aku pengecut
berundurnya aku bukan bererti aku kalah.
everything is in His hand,i juzt want to get His blesses not others.
i have nothing now n ever only Him...


No comments: